2013. december 15., vasárnap

7. fejezet

Sziasztok!
Itt az új rész a hosszú kimaradás után.:) Remélem tetszeni fog mindenkinek..:)
Ui: Komizz, pipálj, iratkozz fel! Nem bánod meg..:) Minimum 5 komi..:)

Dreamer Girl xx


Döbbenten ültem az asztalnál és egy szót sem tudtam kinyögni. Lesokkolt ez a magyarázat, mert teljesen másra számítottam. Azt hittem, hogy majd azt mondja elment egy könnyű nőcskével egy szórakozóhelyre. E helyett megkaptam azt, hogy ő lényegében nem is ura saját magának. Egy őrült lakozik benne, aki bármelyik pillanatban kitörhet belőle, és akár meg is ölhet engem. Pedig egy ártatlan fiúval ülök szemben, aki az arcomat fürkészi és a reakciómat várja. Most nem tudok neki mit mondani, mert ez a történet teljesen lesokkolt. Felálltam és Harry mellé sétálltam. Rám nézett, majd egy könnycsepp legördült az arcán. Gyorsan odanyúlt az arcához, de megfogtam a kezét.
-Ne töröld le azt a kis könnycseppet, mivel te is ember vagy és büszkének kell lenned erre.-mondtam, letöröltem a könnycseppet, majd megöleltem. Furcsán érintette, mert először nem tudta, hogy visszaöleljen, vagy sem. Végülis visszaölelt, és a fülembe súgott.
-Köszönöm, hogy rám találtál aznap.
Nagyon meghatódtam ennek hallatán. Boldog voltam, hogy ezt gondolja. Elengedtem, majd eszembe jutott egy ötlet. Nem akartam erre a napra emlékezni, mert ez volt életem legpocsékabb karácsonya.
-Mit szólnál ahhoz, ha most elmennék bulizni és elfelejtenénk mindent.-mondtam mosolyogva. Remélem tetszik nekin az ötlet.

*Harry szemszögéből*

Tetszett az ötlete, mert én sem szeretnék emlékezni.
-Mehetünk.-mondtam mosolyogva. Remélem jól szórakozunk majd. Együtt elindultunk a folyosó felé, de szétváltunk a szobáknál. Bementem a szobámba, és elkezdtem készülődni. A gardróbhoz mentem, ahonnan kivettem a kedvenc fehér pólóm. Levettem az előző pólómat, majdnfelvettem ezt. Felvettem még a gyűrűimet, fújtam magamra egy kevés parfümöt. Én már indulásra készen álltam, így bekopogtam Trish-hez.
-Remélem készen vagy.-mondtam nevetve.
-Persze Harry, még azt sem tudom, hogy mit vegyek fel.-kaptam az ajtó mögül a választ.
-Bemehetek? Mert ha mesztelen vagy betörök.-mondtam. Komolyan gondoltam, vajon, hogy néz ki meztelenül? Még a piszkos fantáziámat használtam, addig megérkezett a válaszom.
-Nagyon vicces, de gyere mert segítened kell. -mondta, majd benyitottam. Ott ült a szoba közepén egy halom ruhával körbevéve.
-Tényleg rád fér egy kis segítség.-mondtam a fejemet fogva, majd leültem mellé, és elkezdtünk keresgélni. Nevetgélve választottunk 3 ruhát.
-Ezeket vedd fel, majd gyere ki és táncolj.-mondtam kaján mosollyal.
-Reménytelen vagy Styles.-mondta mosolyogva, majd eltűnt a parván mögött. Amíg öltözött a levetett ruháit kidobálta. Tudtam, hogy ezzel húzza az agyam.
-Ha ezt tovább csinálod, akkor bemegyek és én tépem le rólad a ruhákat.-mondtam, miközben elhelyezkedtem az ágyon.
-Már nincs rá szükség, mert felvettem az elsőt.-mondta, majd kilépett a paraván mögül.
-Na milyen?-mondta miközben az arcomat fürkészte. Hát az igazat megvalva nagyon dögös volt a fekete mini ruhában.
-Látom tetszik, mert amióta kijöttem csak fel és le nézegeted a testem.-mondta nevetve.
-Ezt jól látod.-mondtam.

*Trish szemszögéből*

Viszzamentem a paraván mögé, ahol felvettem a második, majd a harmadik szettemet is, de az eredmély ugyanez volt. Styles nyála csorgott.
-Na melyik legyen?-kérdeztem tőle, mert eddig nem nyújtott hatalmas segítséget.
-A fekete.-csapta rá a választ.
-Akkor a fekete. De tornacipőt fogok felvenni hozzá, és nincs vita.-mondtam, majd felvettem a cipőmet. Készen álltunk és kimentünk az utóhoz. Beszálltunk és már indultunk is.

*Harry szemszögéből*

Az autómban ülök Trish-sel. Száguldunk egy szórakozó hely felé. Minden rendben nevettünk, és beszélgettünk. Egyszer csak egy hatalmas villanás. Próbáltam elfordítani a kormányt, de már túl késő volt. Az autó egyenesen a szalagkorlátnak ütközött, és sikertelenül keresztbe szelte az autónkat. Egy pillanatra nem voltam eszméletemnél, de hamar visszatértem, mert erősnek kell maradnom. Nagyon fájt a fejem, és a nyakam is erősen szúrt. Lassan megfogtam, majd elemeltem a kezem. Ömlött a vér a tarkómból. Nem nagyon rémített meg, mert oldalra néztem. Trish fejéből és felkarjából ömlött a vér. Nagyon megijedtem. Szólongattam, de nem kaptam választ. Pár perc múlva szirénázó mentők és tűzoltók lepték el a helyszínt. Próbáltak minket kivágni az autóból. Engem gyorsan kiszedtek, de a mellettem ülő lányt már nehezen. Egy mentő helikopter is ott volt, engem abba vittek be. Elég súlyosak a sérüléseim, de nagyon aggódom Trish miatt. Remélem sikeresen kimentették. Pár óra múlva már mindkettőnket egy közeli kórházba vittek. Szörnyű volt így látni őt. A feje bekötve, infúzióra van kötve. Borzasztó látványt nyújtott. Arca közepén egy sebhely húzódott végig. Karján hatalmas vágások. Ha ő így néz ki, akkor én? A tarkómat bevarták, a fejemet bekötötték és én is az infúzión lógok.



1 megjegyzés: