2013. október 28., hétfő

5. fejezet-1. rész

Sziasztok!
Sikerült megírnom az új részt. Ezt hosszabbra tervezem, ezért két részben fogom feltenni. Ez az első része. Jó olvasást nektek. :-)                   

Ui: Komizz, pipálj, iratkozz fel! Nem bánod meg. .;-)

Dreamer Girl xx

                       *1 héttel később*

*Trish szemszögéből*

Egy hete, hogy hazaengedtek a kórházból. Ezt az egészet sikerült megúsznom egy láb töréssel. Nem tudom, hogy eshettem olyan szerencsétlenül, de eltört. Nem emlekszem az àjuás előtti percekre. Csak annyira, hogy magamra zártam az ajtót. A kórházban Harry ápolgatott. A szó szószoros értelmében. Nem engedte a nővéreknek, hogy bármit is tegyenek velem. Ez aranyos volt tőle, de jobban örültem volna, ha szakértő kezek ápoltak volna.
Ma engednek haza, és holnap karácsony. Még jó, hogy reggel van, mert így van időnk fát venni. Összepakoltam a cuccaimat, és megkértem Harry-t, hogy segítsen a járásban. Átkarolt, és így mentünk a folyosóra. Megköszöntem a doktor úrnak, hogy kivizsgált. Majd Harry kivitt az autóhoz. Lassan beültetett az autóba.
-Köszönöm, hogy így gondoskodtál rólam, de a nővér is hozzám érhetett volna.-nevettem. Ő is felnevett. Ebben akkor egyetértettünk.
-Sajnálom, de miattam kerületél ide. Ez belefér.-mondta mosolyogva. Beindította a kocsit és elindultunk.
-Harry holnap karácsony. Elkellene egy fa is nem gondolod?
-De igen. Akkor irány a fa telep.-mondta és irányt változtatott. A legközelebbi telep nem volt messze. Fél óra és ott is voltunk. Óvatosan kiszálltam az autóból, és az eladóhoz mentünk az én lovagommal.
-Jó napot! Egy hatalmas és terebélyes fát szeretnénk vásárolni. Van még ilyen fájuk, vagy már későn jöttünk?-kérdeztem aggódva. Ha nem lesz olyan fa, akkor én abba belehalok.
-Talán van még egy darab. Úgy látszik magukra várt. Ha szabad megjegyeznem nagyon helyesek együtt.-mondta az eladó férfi. Ez meglepett. Azt hiszi együtt vagyunk.
-Köszönjük, de nem vagyunk együtt.-mondta Harry.
-Sajnálom, hátha a szeretet ünnepe majd megcáfolja ezt.-mondta és elindultunk a tökéletes fa felé. Megérkeztünk. Megpillantottam  a fát. Egyből tudtam, hogy ez a tökéletes. Olyan, mint amilyenre gondoltam. Magas, terebelyes.
-Ez egyszerűen tökéletes. Ezt szeretném Harry.-mondtam. Ámultam. Még sosem volt ilyen fám. Ez álmaim fája.
-Rendben. Hát akkor ezt elvinnénk. Feltenné nekünk az autó tetejére? Nagyon megköszönnénk.-mosolyogtam a férfira.
-Hát persze kishölgy. Fiúk van egy kis munkátok.-intett két embernek. Kivágták a fát, majd rátették a kocsi tetejére.
-Nagyon köszönöm. Megháláljuk.-Harry megköszönte, majd kifizette a fát és az emberek munkáját.
-Kellemes ünnepeket uram.-mondtam udvariasan. Rám mosolygott a férfi és ő is kellemes ünnepeket kívánt. Visszabotorkáltam Harry-vel az autóhoz. Nem engedtem, hogy segítsen, mert boldogulok egyedül is. Beszálltunk, és integettem az úrnak. Nagyon kedves férfi.
-Úgy érzem most lesz életem legjobb karácsonya.-mondtam boldogan. Kihajtottunk a főútra, de nem hazafelé indultunk, hanem az ellenkező irányba.
-Nem errefelé lakunk.-mondtam. Harry mosolygott. Tudatosan visz a másik irányba. Cseles.
-Tudom, de ennünk is kéne valamit nem?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-De. Akkor most vásárolni megyünk.
-Pontosan.-mondta, és meg is érkeztünk egy hatalmas élelmiszer áruházhoz. Megfogtunk egy bevásárló kocsit, és bementünk az áruházba.
-Na mit szeretnél enni Harry?-kerdeztem. Én sok mindent ennék most, de lehet ő már tudja, mit eszünk.
-Húst hússal. Na gyere utánnam.-mondta és elindultunk a mélyhütött dolgok felé.
Sok mindent tettünk az autóba. De azokat most nem sorolnám fel. Ismét szaláguldunk a főúton. Most pedig fára díszeket mentünk venni. Egy kissebb kereskedésbe mentünk, ahol egyedi egydarabos díszek vannak. Itt is hagytunk egy kevés pénzt, de a karácsony az karácsony. Most már hazafelé igyekszünk, mert meg főznünk kell. 10 perc múlva már otthon is voltunk. Harry a fát nagy nehezen levette az autóról, és behozta a házba. Lassan felállította a nappaliban. Majd mellém lépett.
-Így jó lesz hercegnő?-kérdezte. Utálom, hogy így hív, de már megszoktam.
-Tökéletes. Gyorsan díszítsük fel, és utánna irány a konyha.-mondtam. Harry ismét kiment és mostmár nem fával hanem a díszekkel. Feldíszítettük nagy nevetések közben. Sokat hülyéskedtünk, de a legrosszabb a csillag felhelyezése volt. Harry felvett a nyakába, és így próbáltuk megoldani. Ingatag volt, de sikerült. Nem estem nagyot, de sikerült leesnem. Nem baj. Lassan feltápászkodtam, és Harry-vel együtt kimentünk főzni.

6 megjegyzés:

  1. Imádom!Hihetetlenül jól fogalmazol meg,a kedvenc történetem. :3 Siess a kövivel ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon joo lett :) csak igy tovabb!!alig varom a kovit

    VálaszTörlés
  3. Uriiisten nagyon kiraly lett:) hamar kovit

    VálaszTörlés
  4. Jól írsz meg minden,de jobban oda kéne figyelni!!!!!

    Kritikaíró:Miri

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon nagyon jó! Lècci siess a kövivel. Ès ha megjön az ikhlet akkor irhatsz hosszabat is! ;)
    Anna

    VálaszTörlés