2013. október 29., kedd

5. fejezet-2. rész

Sziasztok!
Most egy kicsit rövidebb lett a rész, mint gondoltam. Nem baj, de remelem mindenkinek elnyeri majd a tetszését. Ebben a részben Harry egy kicsit kifordul magából. Izgalmas lesz nagyon. Jó olvasást. :-)

Ui: Komizz, pipálj, iratkozz fel! Nem bánod meg. ;-)

Dreamer Girl xx

Nagyon finomat úgyködtünk a tűzhelynél. Volt ott rántott hús, oldalas, pörkölt. Köretnek rízst és krumplit csinaltunk. Ezen kívül rakott krumpli is volt. Brownie, csokis keksz és gyümölcs torta szerepelt a karácsonyi menün. Megterítettük az asztalt, majd leültünk enni.
-Harry tudom, hogy tudsz főzni, de szinte semmit sem csinálhattam.-mondtam elkeseredve.
-Sajnálom, hogy segítettem. Csak egy kibaszott kaját csináltam meg. Bocs, hogy élek.-mondta. Nagyon dühös volt. Megfogta a tányért, és a földhöz vágta. A terítéket lehúzta az asztalhoz, majd bement a szobájába. Csak ültem magam előtt, és előtört belőlem a régi jó barátom. A sírás. Sírtam megállás nélkül. Felszedtem mindent a földről, majd én is bementem a szobámba. Nagyon féltem. Mégpedig Harry-től. Aggasztanak ezek a dühkitörések. Most még csak tányérokat tör, de mi van, ha legközelebb engem üt meg. Nagyon izmos, és félek, hogy nagy bajom esik. Ebben az időszakban közel kerültünk egymáshoz, de ha ezek a kitörések maradnak elhidegülhetünk egymástól. Én azt nem szeretnem. Gondoltam beszélek vele, hátha segít valamit. Átmentem a másik szobába, ahol Harry mindent eltört és még a falat is betörte. Na ezt mondtam. Hirtelen rám nézett és harag tükröződött zöld szemein keresztül. Elindult felém. Azt se tudtam, hogy mit csinaljak. Hát visszafutottam a szobámba, és magamra csuktam az ajtót. Bebújtam az ágy alá. Jó ötletnek tűnt. Dörömbölt és üvöltött az ajtó túloldalán. Nagyon féltem. Ezt a Harry-t én nem ismerem. Nem ő az, akit megismertem, és megszerettem. Ő más. Egy idegbeteg, dühkitöréses.
-Engedj be! Nyisd ki, ha jót akarsz magadnak! Hallod, te kis k***a.-ordította. Nagyon fájtak a szavai, de nem nyithattam ki. Meg tudott volna ölni. Gondolatimat egy hatalmas puffanás zavarta meg. Bejutott a szobámba. Most nagyon csendbe kell maradnom. Hatalmas lábával engem keresett. Zokogtam, de nagyon halkan. Egyszer csak megragadta a lábam. Sikoltottam. Nem akartam, hogy bántson. Kihúzott az ágy alól, majd feldobott az ágyra. Szó szerint. Az ágyon nem tudtam hová menekülni. Szembe kellett néznem a Harry-vel. Látta rajtam a félelmet és ez erőhöz juttatta.
-Figyelj. Most elmondom a pontos okát, hogy miért hagytalak a temetőben. Egy jobb ajánlatom volt. A volt barátnőm felhívott magához egy kicsit hancúrozni és baromi jó volt.-mondta ábrándozva. Mostmár biztos. Ő nem Harry. Valamu másik személyiség van benne, ami megrémít. Megszólalni sem tudtam. A mondandója után kiment a szobából. Röhögött, mint aki jól végezte dolgát. Az ágyon ültem. Teljesen megsemmisültem. Kisírt szemekkel szorongattam a plüss mackómat. Régen mindig megnyugtatott, de most nem használ. Holnap karácsony és nem tudom, hogy fog zajlódni. Remélem nem így, mint ahogy most. Békességet szeretnék csak. Holnap kora reggel már elmegyek megvenni az ajándékát, bár tudom nem érdemli meg. Nem mentem ki a szobából. Túlságosan féltem. Ilyen gondolatokkal szenderültem el.
Órákkal később felkeltem, mert szomjas lettem. Kimentem a konyhába, de látvány megdöbbentett. Harry fekszik asztalon, és dől belőle a piaszag. Ez király elment piálni, és ki tudja miket csinált este. Ittam egy pohár vizet. A kanapé felől furcsa mocorgás volt. Gondoltam megnézem, bár nem volt jó ötlet. Egy szőke hajú lány feküdt ott. Hmm... Ő lehet Harry volt barátnője. Milyen jó. Biztos megint megcsinálta, és lány naív módon szétterpesztette magát neki. Vicces. Szartam rájuk, mint a galamb, amikor megilyed. Visszasétáltam az ajtó nélküli szobámba, és ismét álomba ringattam magam.

2 megjegyzés: