2013. október 24., csütörtök

3. fejezet

Sziasztok bogaraim!
Remélem mindenki felkészült az új részre. Garantálni tudom, hogy tetszeni fog mindenkinek. Komizzatok, pipáljatok és iratkozzazok fel. Nem fogok megharagudni értük. :-) :-P

Dreamer Girl xx

Reggel éreztem, hogy más illat van a szobámban, mint általában szokott lenni. Kinyitottam két szép szemem, és egy olyan meglepetés várt rám, amire nem gondoltam volna. A puha ágyam helyett csak a rácson feküdtem. Kivette alólam a,matracot az a kis galád. A szobában a szokásos rózsa illat helyet bűz áradt mindenfelől. Na ezt mèg megbánja. Idegesen pattantam ki az ágyból, mert minnél hamarabb visszavágót akartam követelni. Ha ezt folytatja, nagyon nem leszünk jóban. Kitrappoltam a nappaliba, de nem találtam sehol senkit. Jó gondoltam még alszik. Akkor majd ráijesztek. Benyitottam a vendégszobába, ahol a drága Styles úr feküdt még az este. Itt sem talaltam senkit sem. Ez meglepett, hát akkor már csak egy helyiséget kellett felkeresnem. Az pedig a fürdő volt. Oda is benyitottam és szerencsemre ott volt a ludas, de nem úgy ahogy számítottam rá. Anya szült meztelenül állt  előttem. Harry csak nézett rám, és úgy éreztem, hogy a fejem kezd színt váltani. Halvány rózsaszínből élénk vörösre változott.
-Tudom, hogy tetszik a látvány, de lennél olyan kedves és elfordulnál?-kérdezte nagyon nyugodtan. Úgy látom őt nem nagyon zavarta a jelenlétem.
-Pe-persze.-mondtam dadogva.
-Köszönöm, de ha te láttál már pucéron nem gondolod, hogy nekem is kéne egy kicsit villantanod?-kérdezte a világ legperverzebb hangján. Tudtam, hogy igazi rossz fiú, de hogy ennek ellenére még perverz is.
-Szeretnéd mi? Na de nem kukkolni jöttem. Szeretném megtudni, hogy miért is léptél be a szobámba?-kérdeztem. Még mindig érdekelt. Annak ellenére, hogy máson járt az eszem.
-Csak kitoltam veled egy kicsit. Ezt mindenkivel eljátszom, akivel együtt élek. Bocsi rossz szokás. Most már megfordulhatsz.-mondta, miközben megfordultam. Szerencsémre már volt rajta boxer.
-Nagyon jó vicc. Reggeli után eljössz velem a temetőbe?-kérdeztem bociszemeket meresztve.
-Persze. Csaj felöltözöm, és megyek le reggelizni.-mondta. A hangja már nem boldog volt, komolyra változott. Tudom milyen, ezért mielőtt kimentem volna hirtelen felindulásból megöleltem.
-Tudom milyen érzés elveszíteni valakit, aki fontos az ember számára. Nem veszed észre, hogy csak én értelek meg?-mondtam és kimentem az ajtón. Remélem megérti, amit mondtam neki. Szeretném, ha nem csak veszekednénk állandóan. Normálisan beszélgetni vele a,világ legjobb dolga lenne. Mióta itt van, azóta csak piszkáljuk egymást, amiből nekem személy szerint elegem van. Amíg ezeken gondolkodtam észre sem vettem, hogy kiértem a konyhába. 8 óra volt még csak, így úgy döntöttem, hogy csinalok egy kis palacsintát. Remélem szereti, mert ha nem az csak nekem jobb. Több marad nekem. Mire Harry leért meg is sütöttem a reggelit.
-Harry ülj le az asztalhoz. Kész a reggeli.-mondtam monoton hangon. Odajött, majd leültünk enni. Majdnem megettük, de megszólalt.
-Sajnálom.-nyögte ki. Ez jól esett, de azért szeretném, ha olyan maradna, mint amilyen eddig volt.
-Nincs mit, de maradj olyan, amilyen eddig voltál.-mondtam mosolyogva.
-Na ezt akartam hallani. Indulás hercegnő öltözni, nehogy meglesselek véletlenül.-utolsó szónál idéző jelet formázott az ujjaival.
-Na ez hiányzott. Ne merészeldd.-mondtam és egy puszit nyomtam az arcára. Meglepődött, de ez is volt a célom. Gyorsan besiettem a szobámba, felöltöztem, megfésülködtem és már indulásra készen álltam.

                                    ***

A temetőhöz érve nem sokat tátsalogtunk. Haladtunk egy más mellett. Ő zsebre dugodt kézzel, én pedig dudorászva mentem a már jól ismerz úton. Mondjuk megdicsérte, hogy jó a hangom, de ez minden, amit mondott. 
A temetőben megálltam.
-Harry, megvárnál, amíg én virágot veszek?-kérdeztem tőle.
-Persze, itt várlak.
Bementem a viragboltba, és integettem a fiúnak.

*Harry szemszögéből*

Míg vártam Trish-t, addig megpillantottam a kapun túl egy régi ismerőst. Suzy volt az, a volt barátnőm. Igazából nem tartott egy évnél tovább a kapcsolatunk, de nem akartam igazából tőle semmit sem. Jó volt az ágyban. Csak ezért voltam vele.
-Szia Suzy. Mizu van?-kérdeztem tőle a kapun kívülről.
-Szia Harry. Jó újra találkozni. Nem gondolod, hogy még van egy elintezetlen dolgunk?-kérdezte a száját harapdalva. Imádom, amikor egy lany ezt csinálja, és ő ezt pontosan tudja. Ez az egyik gyenge pontom.
-Nem. Nem gondolom.-de már a mondat közben éreztem, hogy a farkam kezd egy oszloppá formálódni. Ez nem jót jelent. Ilyenkor ingerült, és iszonyatosan akaratos vagyok. Suzy megfogta a kezem és elkezdett húzni egy közeli hotel felé.
-Gyere majd én emlékeztetlek rá.-mondta perverz vigyorral az arcán. A hotel felé vezető úton elmeselte, hogy miket akar velem csinálni. Tetszett minden. A hotelben foglaltunk egy szobát, és dél körül felértünk a szobába. Becsuktam az ajtót, és vadul megcsókoltam a szőke lányt.
-Nem gondolod, hogy egy kicsit sok ruha van rajtad?-kérdeztem.
-De, gyere és szedd le rólam.-ez volt a végszavam. Vetkőztettem, és ő is engem. Pár perc után már kezdődött is a ,,móka''.

1 megjegyzés: